Adnetwork

Az Adverticum Rt.-n belül 2001-ben kezdte meg tevékenységét az Adnetwork üzletág. A T-Online Magyarország Zrt. 2006 májusában vásárolta meg a Kft-t. A hirdetési hálózat bevétele egy év alatt több, mint háromszorosára nőtt. 2008-ban az Adnetwork Online Marketing Kft. beolvadt az Origo Zrt.-be, és azóta is fontos eleme az Origo Adhouse értékesítési portfoliójának.




Márkaértékek:

  • Minőségi tartalomszolgáltatók
  • Hirdetői igények szerint tematizált tartalom
  • Hirdetési ügynökségek által jól ismert brand
  • Prémium hirdetők
  • Alacsony reklámzaj
  • Az Adhouse portfólió további elemeivel való szinergia kihasználása

Hívószavak:

  • "Nekem szól!"
  • Minőség
  • Széles látókör
  • Nagy elérés
  • Relevancia

 
Tartalmi elemek és szolgáltatások:

  • Autó
  • Ingatlan
  • Női oldalak
  • Család, Otthon
  • IT, Internet, Fotó
  • Regionális oldalak
  • Egészségügy, Gyógyászat
  • Játék
  • Sport
  • Karrier, Oktatás
  • Kultúra
  • Szórakozás, Program
  • Gazdaság, Üzlet, E-commerce
  • Média
  • Utazás
  • Híroldalak, Portálok
  • Információk, Linkajánlók, Keresők
 



Közönség:

Az adnetwork számokban: (15+ látogatószám)

  • Napi átlag 304 294
  • Havi átlag 2 111 212

Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2011-02 (15+ belföldi internetező közönség)

 

 

Jellemző célcsoportok:

  • 15-29
  • 18-29
  • 18-39
  • 18-49
  • 18-49 nő
  • 18-49 férfi
  • 18-49 ABC
  • 18-49 főbevásárló
  • 18-49 urban
  • 25-59 AB

Hirdetési Megoldások:
Mini-display

Olyan animált és nem animált kis kép, amely mutathat a hirdető oldalára, belső ... Tovább 0

 
Szponzoráció

A hirdető hangsúlyos szponzori elemekkel jelenik meg egy rovatban/funkció körül. Tovább 0

 
Display

Az interneten legelterjedtebb hirdetési forma - ismertebb nevén reklámszalag, ... Tovább 0

 
Szöveges hivatkozás (link)

Egyszerű, legkevésbé tolakodó fajtája az internetes reklámozásnak, mert ... Tovább 0

 
 
 
Hirdetési formátumok
Az Adhouse sokszínű hirdetési megjelenései képekkel, leírással, méretekkel.
Célcsoportok
Az Adhouse portfóliójával hirdetőink széles és változatos célcsoportokat érhetnek el.
Konkurencia

Az Adhouse oldalak megkerülhetetlenek online hirdetésben - derül ki az Origo csoport versenytársaival mért keresztlátogatottsági adatokból.

 
Hírlevél feliratkozás
Elsők között szeretne értesülni az Adhouse legfrissebb híreiről? Iratkozzon fel hírlevelünkre.
Keressen minket
Ha kérdés merült fel Önben, keressen minket a következő menü segítségével.